Ο πιλότος Αυγουστίνος Αυγουστής, πατέρας 3 παιδιών και ο Λιβάνιος Τζιόρτζ Οπέκι, ήρθαν να προστεθούν στους ήρωες των Ιμίων Χριστόδουλο Καραθανάση, Παναγιώτη Βλαχάκο και Έκτορα Γιαλοψό.
Η αποκάλυψη-βόμβα της εφημερίδας Φιλελεύθερος ότι το εκπαιδευτικό αεροσκάφος έπεσε στη θάλασσα με μεγάλη ταχύτητα-σαν πυροβολημένο πουλί-δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας ότι το έρριξαν οι Τούρκοι.
Δεν πρόκειται για μηχανική βλάβη όπως θέλησαν να την παρουσιάσουν.
Πολύ σύντομα γερμανικά και ισραηλινά ΜΜΕ θα αποκαλύψουν τι ακριβώς συνέβη!
Αντί ο Κύπριος πρόεδρος να κηρύξει τις Ενοπλες Δυνάμεις σε κατάσταση πολέμου εισήχθη στο Νοσοκομείο αφήνοντας τους Γερμανούς ναύτες της κορβέτας «Braunschweig» (F-260) (πως βρέθηκε στη περιοχή;) να περισυλλέξει τα συντρίμμια του αεροσκάφους και τις σορούς των νεκρών.
Κι όλα αυτά την στιγμή που τόσο τα συντρίμμια-όσο και οι σοροί των νεκρών-"μιλάνε" από μόνα τους και αποδεικνύουν ότι το αεροσκάφος χτυπήθηκε.
Την ίδια ώρα Ελληνες και Κύπριοι δημοσιογράφοι βάζουν την ουρά στα σκέλια -όπως οι πολιτικοί μας-και δεν βγάζουν τσιμμουδιά.
Κύριο μέλημά μας είναι τώρα οι 100 δόσεις-πόση ξεφτίλα, πόση ανανδρεία αδέλφια;
Ντροπή-τι άλλο να πεις.
Ακολουθεί το ρεπορτάζ
Εντοπίστηκαν γύρω στις 11 το πρωί οι σοροί των δύο ατόμων που επέβαιναν στο δικινητήριο αεροσκάφος, τύπου Diamond DA42, το οποίο συνετρίβη την Τετάρτη το βράδυ. Οι σοροί εντοπίστηκαν κοντά στα συντρίμμια, 45 ναυτικά μίλια νότιο-ανατολικά της Λάρνακας, όπως ανακοίνωσε από τη Λάρνακα ο υπουργός Άμυνας.
Πρόκειται για τον Κύπριο Αυγουστίνο Αυγουστή, 54 χρόνων, πατέρα τριών παιδιών (δύο ανήλικα και ενός ενήλικα) και το Λιβάνιο Τζιορτζ Οπέκι, 54 χρόνων, πατέρα δύο ανήλικων παιδιών που βρίσκονται στο Λίβανο.
Την ίδια ώρα, συνεχίζεται η επιχείρηση για την περισυλλογή όλων των συντριμμιών του μικρού δικινητήριου αεροσκάφους, δήλωσε ο αξιωματικός του Κέντρου Συντονισμού Ερευνας και Διάσωσης, σμηναγός Αντρέας Ζαχαρίου. Τα συντρίμμια θα παραδοθούν στην Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων για εξέταση των αιτιών του δυστυχήματος.
Στο μεταξύ, όπως πληροφορείται το philenews, από τις τελευταίες επικοινωνίες του αεροσκάφους πριν την πτώση με το Κέντρο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας τις οποίες ανέλυσε η Επιτροπή Διερεύνησης, διαφαίνεται πως το Diamond DA42 έπεσε στη θάλασσα με πολύ μεγάλη ταχύτητα.
Πρόκειται για τον Κύπριο Αυγουστίνο Αυγουστή, 54 χρόνων, πατέρα τριών παιδιών (δύο ανήλικα και ενός ενήλικα) και το Λιβάνιο Τζιορτζ Οπέκι, 54 χρόνων, πατέρα δύο ανήλικων παιδιών που βρίσκονται στο Λίβανο.
Την ίδια ώρα, συνεχίζεται η επιχείρηση για την περισυλλογή όλων των συντριμμιών του μικρού δικινητήριου αεροσκάφους, δήλωσε ο αξιωματικός του Κέντρου Συντονισμού Ερευνας και Διάσωσης, σμηναγός Αντρέας Ζαχαρίου. Τα συντρίμμια θα παραδοθούν στην Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων για εξέταση των αιτιών του δυστυχήματος.
Στο μεταξύ, όπως πληροφορείται το philenews, από τις τελευταίες επικοινωνίες του αεροσκάφους πριν την πτώση με το Κέντρο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας τις οποίες ανέλυσε η Επιτροπή Διερεύνησης, διαφαίνεται πως το Diamond DA42 έπεσε στη θάλασσα με πολύ μεγάλη ταχύτητα.
Σε λακωνική, πάντως, δήλωσή του κατά την επίσκεψή του στο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΚΣΕΔ) ο Χριστόφορος Φωκαΐδης είπε πως «αυτή την στιγμή η σκέψη μας είναι με τους συγγενείς των δύο μελών του πληρώματος. Δυστυχώς, τα νέα δεν είναι καλά, έχουν ανευρεθεί ανθρώπινοι σοροί στον τόπο του ατυχήματος και μεταφέρονται αυτή την στιγμή στην Λεμεσό προκειμένου να ταυτοποιηθούν».
Στη Λεμεσό έφτασε η γερμανική κορβέτα «Braunschweig» (F-260) (φωτο), η οποία μετέφερε τις σωρούς των δύο προσώπων που μετέβαιναν στο αεροπλάνο καθώς και συντρίμμια του σκάφους.
Η βραζιλιάνικη φρεγάτα «Constituicao» (F-42), που συμμετείχε από τις 11:00 χθες το βράδυ στις προσπάθειες εντοπισμού και περισυλλογής των συντριμμιών του αεροσκάφους , έφτασε επίσης στο Λιμάνι Λεμεσού μεταφέροντας περισσότερα συντρίμμια που είχαν περισυλλέγει.
Τόσο το γερμανικό, όσο και το βραζιλιάνικο πολεμικό (τα οποία μετέχουν στην ειρηνευτική δύναμη της UNIFIL), σε απόσταση περίπου 30 χλμ από την Λεμεσό, πέρασαν το δεύτερο μπροστά και το πρώτο πίσω από του τουρκικό «Μπαρπαρός» και σε μικρή απόσταση από αυτό.
Καθυστέρηση στις αντιδράσεις
Για το συμβάν με το Diamond DA42 ενημερώθηκαν αμέσως -στις 19:07- το Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης και οι Αρχές του Ισραήλ με βάση συμφωνημένο πρωτόκολλο, που εξέφρασαν ετοιμότητα να αποστείλουν αμέσως πτητικά μέσα για έρευνα.
Όπως επίσης έγραψε σήμερα ο «Φιλελεύθερος», αντί να σταλεί αμέσως ελικόπτερο από την Λάρνακα, απογειώθηκε ελικόπτερο από το αεροδρόμιο Πάφου, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει σχεδόν μία ώρα η άφιξη πτητικού μέσου στην περιοχή.
Επίσης, ενώ οι Ισραηλινοί ήταν έτοιμοι να φτάσουν στο σημείο σε 10 λεπτά, πέρασε χρόνος μέχρι να τους ζητηθεί επέμβαση, ενώ ήδη είχαν εκφράσει ετοιμότητα και ήταν σε κατάσταση αναμονής.
Ερωτηματικά τίθενται για τις αντιδράσεις, ως προς την καθυστέρηση να δοθεί πράσινο φως στους Ισραηλινούς για να απογειωθούν, αλλά και για το γιατί δεν σηκώθηκε ελικόπτερο από την Λάρνακα.
Τόσο το γερμανικό, όσο και το βραζιλιάνικο πολεμικό (τα οποία μετέχουν στην ειρηνευτική δύναμη της UNIFIL), σε απόσταση περίπου 30 χλμ από την Λεμεσό, πέρασαν το δεύτερο μπροστά και το πρώτο πίσω από του τουρκικό «Μπαρπαρός» και σε μικρή απόσταση από αυτό.
Καθυστέρηση στις αντιδράσεις
Για το συμβάν με το Diamond DA42 ενημερώθηκαν αμέσως -στις 19:07- το Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης και οι Αρχές του Ισραήλ με βάση συμφωνημένο πρωτόκολλο, που εξέφρασαν ετοιμότητα να αποστείλουν αμέσως πτητικά μέσα για έρευνα.
Όπως επίσης έγραψε σήμερα ο «Φιλελεύθερος», αντί να σταλεί αμέσως ελικόπτερο από την Λάρνακα, απογειώθηκε ελικόπτερο από το αεροδρόμιο Πάφου, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει σχεδόν μία ώρα η άφιξη πτητικού μέσου στην περιοχή.
Επίσης, ενώ οι Ισραηλινοί ήταν έτοιμοι να φτάσουν στο σημείο σε 10 λεπτά, πέρασε χρόνος μέχρι να τους ζητηθεί επέμβαση, ενώ ήδη είχαν εκφράσει ετοιμότητα και ήταν σε κατάσταση αναμονής.
Ερωτηματικά τίθενται για τις αντιδράσεις, ως προς την καθυστέρηση να δοθεί πράσινο φως στους Ισραηλινούς για να απογειωθούν, αλλά και για το γιατί δεν σηκώθηκε ελικόπτερο από την Λάρνακα.
Κατά την γνώμη του Κουρδιστού Πορτοκαλιού οι δικοί μας κιοτήδες δεν επέτρεψαν στους Ισραηλινούς να σπεύσουν αμέσως στην περιοχή μόνο και μόνο για να δώσουν χρόνο στους Τούρκους να απομακρυνθούν.
Ντροπή....
Πηγή http://kourdistoportocali.com/
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΟΠΩΣ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ
-Το αεροσκάφος ήταν καινούργιο και ο πιλότος ήταν ένας πάρα πολύ έμπειρος πιλότος
Aυτό παραδέχθηκε ο Γιαννάκης Λοϊζου, Πρόεδρος της Επιτροπής Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων
Σύμφωνα με την εφημερίδα "Πολίτης" σε χώρο που βρίσκεται κοντά στο αεροδρόμιο Λάρνακας και έχει παραχωρηθεί στην Επιτροπή Αεροπορικών Δυστυχημάτων και Συμβάντων της Κυπριακής Δημοκρατίας, μεταφέρθηκε λίγο μετά τις πέντε το απόγευμα το πρώτο φορτίο από τα συντρίμμια του μοιραίου αεροσκάφους που κατέπεσε χθες βράδυ, 40 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά της Λάρνακας.
O τελικός προορισμός είναι η ναυτική βάση «Ευάγγελος Φλωράκης» στο Μαρί, δεύτερο φορτίο με συντρίμμια του αεροσκάφους, τα οποία θα μεταφερθούν στο χώρο, προκειμένου τα μέλη της Επιτροπής να αρχίσουν τις απαραίτητες έρευνες για να διαπιστωθούν τα αίτια της πτώσης του μοιραίου αεροπλάνου.
Σε δηλώσεις του, ο Γιαννάκης Λοϊζου, Πρόεδρος της Επιτροπής Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων «το αεροσκάφος έφυγε από το αεροδρόμιο της Πάφου με προορισμό τη Βηρυτό και σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης, το αεροσκάφος πετούσε στις 9 χιλιάδες πόδια. Στα 40 περίπου ναυτικά μίλια έξω από τη Λάρνακα σε επαφή που είχε με τον Πύργο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας, ο ελεγκτής τον εξουσιοδότησε να πάει κατευθείαν σε ένα σημείο. Ο χειριστής του αεροσκάφους απάντησε καταφατικά και ο ελεγκτής τον κάλεσε μετά από λίγο ζητώντας να μάθει γιατί ο πιλότος δεν πηγαίνει κατευθείαν στο σημείο που τον είχε εξουσιοδοτήσει. Ο χειριστής απάντησε πως «πάω τώρα κατευθείαν είχα ένα μικρό πρόβλημα το οποίο επιλύουμε». Ο ελεγκτής απάντησε εντάξει προσθέτοντας πως «εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα είμαστε εδώ να σας βοηθήσουμε». Ο χειριστής του αεροσκάφους απάντησε «δεν υπάρχει πρόβλημα».
Ο κ. Λοϊζου πρόσθεσε πως «δύο περίπου λεπτά μετά το διάλογο μεταξύ του χειριστή του αεροσκάφους και του ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας και ενώ ο ελεγκτής είχε επαφή με αεροσκάφος των Μεσανατολικών Αερογραμμών, ακούστηκαν από το μικρό αεροσκάφος ορισμένοι ήχοι, οι οποίοι όμως δεν αντιλήφθηκε από πού ερχόντουσαν. Πολύ πιθανό ο χειριστής του αεροσκάφους να προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το Κέντρο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας, όμως μετά από αυτό δεν κατέστη δυνατόν να έρθει σε καμία επαφή. Αλλεπάλληλες απόπειρες να έρθει τόσο το ΚΕΕΚ όσο και άλλα αεροσκάφη που πετούσαν στην περιοχή, σε επαφή με το αεροσκάφος, δεν έφεραν αποτέλεσμα και δεν κατέστη δυνατόν. Μετά από αυτό ξεκίνησε το έργο της έρευνας και διάσωσης με την εμπλοκή του Κέντρου Συντονισμού Ερευνας και Διάσωσης το οποίο και ανέλαβε τα περαιτέρω».
Ερωτηθείς πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να καταλήξει η Επιτροπή σε ασφαλή συμπεράσματα ως προς τα αίτια της συντριβής του αεροσκάφους, ο κ. Λοϊζου απάντησε πως «είναι αρκετά δύσκολο για τον απλούστατο λόγο ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος δεν ήταν εφοδιασμένο με τον καταγραφέα των λεπτομερειών πτήσης του αεροσκάφους, δηλαδή το λεγόμενο «μαύρο κουτί», που έχει πορτοκαλί χρώμα. Στο αεροσκάφος δεν υπάρχει επίσης ο καταγραφέας των φωνητικών συνδιαλέξεων μεταξύ των διαφόρων Κέντρων Εναέριας Κυκλοφορίας και του θαλάμου πλοηγήσεως».
Οπως σημείωσε, «θα στηριχθούμε μόνο στα συντρίμμια τα οποία θα ανασύρουν από τη θάλασσα. Μέχρι αυτή τη στιγμή έχουν ανασυρθεί πολύ λίγα κομμάτια, δηλαδή δεν έχουν ανασυρθεί ούτε ο θάλαμος πλοήγησης, αλλά ούτε και οι μηχανές».
Σε ερώτηση εάν αναμένεται να φτάσουν και άλλα συντρίμμια στο χώρο όπου θα αρχίσει η διερεύνηση του ατυχήματος, ο κ. Λοϊζου απάντησε ότι «ειδοποιηθήκαμε από το Κέντρο Συντονισμού Ερευνας και Διάσωσης ότι θα αφιχθεί ακόμα μία παρτίδα, η οποία αναμένεται να φτάσει στη ναυτική βάση στο Μαρί γύρω στις 19.30 το βράδυ». Πρόσθεσε ότι έχουν ήδη γίνει διευθετήσεις για να μεταφερθούν και αυτά τα συντρίμμια στο χώρο που θα γίνει η έρευνα.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο Αντρέας Αποστόλου, μέλος της Επιτροπής και πρώην ανώτερος μηχανικός αεροσκαφών των Κυπριακών Αερογραμμών, είπε ότι «το μεγαλύτερο κομμάτι του αεροσκάφους που έχει ανασυρθεί από τη θάλασσα έχει μήκος δύο περίπου μέτρων και είναι λεπτό περίπου ένα πόδι. Το κομμάτι αυτό είναι μέρος της ατράκτου του αεροπλάνου».
Ο κ. Λοϊζου επιβεβαίωσε ότι ενδεχομένως να έχουν βυθιστεί τμήματα του αεροσκάφους. «Οι μηχανές του αεροπλάνου λόγω του βάρους τους πρέπει να έχουν βυθιστεί δεδομένου ότι το βάθος στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή είναι περίπου 6 χιλιάδες πόδια και πρέπει να γίνουν ειδικές διευθετήσεις με ρομπότ για να μπορέσουν να ανασυρθούν», δήλωσε.
Σημείωσε ακόμα ότι «τα ρομπότ αυτά τα διαθέτει συγκεκριμένη εταιρεία με έδρα τη Λεμεσό με την οποία συνεργαζόμαστε και θα μπορούσε να αναλάβει το συγκεκριμένο έργο. Ωστόσο, το θέμα αυτό θα πρέπει να αποφασιστεί από την κυβέρνηση» και την ασφαλιστική εταιρεία του αεροσκάφους.
Ερωτηθείς πόσες μέρες θα χρειαστεί η Επιτροπή για να βγάλει ασφαλές συμπέρασμα, ο Γιαννάκης Λοϊζου απάντησε «δεν μπορώ να αναφέρω μετά βεβαιότητας πόσες μέρες ή πόσους μήνες θα μας πάρει. Μπορεί να χρειαστεί να γίνουν και επιστημονικές έρευνες από ανθρώπους της κατασκευάστριας εταιρείας του αεροσκάφους ή της κατασκευάστριας εταιρείας των μηχανών του. Το αεροσκάφος ήταν καινούργιο και ο πιλότος ήταν ένας πάρα πολύ έμπειρος πιλότος», κατέληξε.
Σε δηλώσεις του, ο Γιαννάκης Λοϊζου, Πρόεδρος της Επιτροπής Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων «το αεροσκάφος έφυγε από το αεροδρόμιο της Πάφου με προορισμό τη Βηρυτό και σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης, το αεροσκάφος πετούσε στις 9 χιλιάδες πόδια. Στα 40 περίπου ναυτικά μίλια έξω από τη Λάρνακα σε επαφή που είχε με τον Πύργο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας, ο ελεγκτής τον εξουσιοδότησε να πάει κατευθείαν σε ένα σημείο. Ο χειριστής του αεροσκάφους απάντησε καταφατικά και ο ελεγκτής τον κάλεσε μετά από λίγο ζητώντας να μάθει γιατί ο πιλότος δεν πηγαίνει κατευθείαν στο σημείο που τον είχε εξουσιοδοτήσει. Ο χειριστής απάντησε πως «πάω τώρα κατευθείαν είχα ένα μικρό πρόβλημα το οποίο επιλύουμε». Ο ελεγκτής απάντησε εντάξει προσθέτοντας πως «εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα είμαστε εδώ να σας βοηθήσουμε». Ο χειριστής του αεροσκάφους απάντησε «δεν υπάρχει πρόβλημα».
Ο κ. Λοϊζου πρόσθεσε πως «δύο περίπου λεπτά μετά το διάλογο μεταξύ του χειριστή του αεροσκάφους και του ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας και ενώ ο ελεγκτής είχε επαφή με αεροσκάφος των Μεσανατολικών Αερογραμμών, ακούστηκαν από το μικρό αεροσκάφος ορισμένοι ήχοι, οι οποίοι όμως δεν αντιλήφθηκε από πού ερχόντουσαν. Πολύ πιθανό ο χειριστής του αεροσκάφους να προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το Κέντρο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας, όμως μετά από αυτό δεν κατέστη δυνατόν να έρθει σε καμία επαφή. Αλλεπάλληλες απόπειρες να έρθει τόσο το ΚΕΕΚ όσο και άλλα αεροσκάφη που πετούσαν στην περιοχή, σε επαφή με το αεροσκάφος, δεν έφεραν αποτέλεσμα και δεν κατέστη δυνατόν. Μετά από αυτό ξεκίνησε το έργο της έρευνας και διάσωσης με την εμπλοκή του Κέντρου Συντονισμού Ερευνας και Διάσωσης το οποίο και ανέλαβε τα περαιτέρω».
Ερωτηθείς πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να καταλήξει η Επιτροπή σε ασφαλή συμπεράσματα ως προς τα αίτια της συντριβής του αεροσκάφους, ο κ. Λοϊζου απάντησε πως «είναι αρκετά δύσκολο για τον απλούστατο λόγο ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος δεν ήταν εφοδιασμένο με τον καταγραφέα των λεπτομερειών πτήσης του αεροσκάφους, δηλαδή το λεγόμενο «μαύρο κουτί», που έχει πορτοκαλί χρώμα. Στο αεροσκάφος δεν υπάρχει επίσης ο καταγραφέας των φωνητικών συνδιαλέξεων μεταξύ των διαφόρων Κέντρων Εναέριας Κυκλοφορίας και του θαλάμου πλοηγήσεως».
Οπως σημείωσε, «θα στηριχθούμε μόνο στα συντρίμμια τα οποία θα ανασύρουν από τη θάλασσα. Μέχρι αυτή τη στιγμή έχουν ανασυρθεί πολύ λίγα κομμάτια, δηλαδή δεν έχουν ανασυρθεί ούτε ο θάλαμος πλοήγησης, αλλά ούτε και οι μηχανές».
Σε ερώτηση εάν αναμένεται να φτάσουν και άλλα συντρίμμια στο χώρο όπου θα αρχίσει η διερεύνηση του ατυχήματος, ο κ. Λοϊζου απάντησε ότι «ειδοποιηθήκαμε από το Κέντρο Συντονισμού Ερευνας και Διάσωσης ότι θα αφιχθεί ακόμα μία παρτίδα, η οποία αναμένεται να φτάσει στη ναυτική βάση στο Μαρί γύρω στις 19.30 το βράδυ». Πρόσθεσε ότι έχουν ήδη γίνει διευθετήσεις για να μεταφερθούν και αυτά τα συντρίμμια στο χώρο που θα γίνει η έρευνα.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο Αντρέας Αποστόλου, μέλος της Επιτροπής και πρώην ανώτερος μηχανικός αεροσκαφών των Κυπριακών Αερογραμμών, είπε ότι «το μεγαλύτερο κομμάτι του αεροσκάφους που έχει ανασυρθεί από τη θάλασσα έχει μήκος δύο περίπου μέτρων και είναι λεπτό περίπου ένα πόδι. Το κομμάτι αυτό είναι μέρος της ατράκτου του αεροπλάνου».
Ο κ. Λοϊζου επιβεβαίωσε ότι ενδεχομένως να έχουν βυθιστεί τμήματα του αεροσκάφους. «Οι μηχανές του αεροπλάνου λόγω του βάρους τους πρέπει να έχουν βυθιστεί δεδομένου ότι το βάθος στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή είναι περίπου 6 χιλιάδες πόδια και πρέπει να γίνουν ειδικές διευθετήσεις με ρομπότ για να μπορέσουν να ανασυρθούν», δήλωσε.
Σημείωσε ακόμα ότι «τα ρομπότ αυτά τα διαθέτει συγκεκριμένη εταιρεία με έδρα τη Λεμεσό με την οποία συνεργαζόμαστε και θα μπορούσε να αναλάβει το συγκεκριμένο έργο. Ωστόσο, το θέμα αυτό θα πρέπει να αποφασιστεί από την κυβέρνηση» και την ασφαλιστική εταιρεία του αεροσκάφους.
Ερωτηθείς πόσες μέρες θα χρειαστεί η Επιτροπή για να βγάλει ασφαλές συμπέρασμα, ο Γιαννάκης Λοϊζου απάντησε «δεν μπορώ να αναφέρω μετά βεβαιότητας πόσες μέρες ή πόσους μήνες θα μας πάρει. Μπορεί να χρειαστεί να γίνουν και επιστημονικές έρευνες από ανθρώπους της κατασκευάστριας εταιρείας του αεροσκάφους ή της κατασκευάστριας εταιρείας των μηχανών του. Το αεροσκάφος ήταν καινούργιο και ο πιλότος ήταν ένας πάρα πολύ έμπειρος πιλότος», κατέληξε.
Το χρονικό της μοιραίας πτήσης
Το αεροσκάφος είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο Πάφου, με προορισμό τη Βηρυτό.
Σε αυτό επέβαιναν δύο άτομα. Ο Κύπριος χειριστής και ένας επιβάτης από το Λίβανο.
Λίγο μετά τις 7 το βράδυ και ενώ πετούσε σε περιοχή 45 μίλια νοτίως του Γκάβο Γκρέκο, εξέπεμψε σήμα κινδύνου.
Στη συνέχεια ο χειριστής επικοινώνησε με τον Πύργο Ελέγχου αναφέροντας ότι στο δικινητήριο παρουσιάσθηκε
μηχανικό πρόβλημα, το οποίο επιδιορθώθηκε.
Ωστόσο λίγο αργότερα το αεροσκάφος σταμάτησε να εκπέμπει σήμα.
ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΣΩΡΟΙ, ΟΙ ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΛΩΣΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΕΣ-ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!
Oι Τούρκοι έρριξαν το κυπριακό-καταπίνουμε μια ακόμη εθνική τραγωδία όπως στα Ιμια;
Ο Δημήτριος Κωνσταντόπουλος, διαπρεπής καθηγητής Δημοσίου Διεθνούς δικαίου στο ΑΠΘ, όταν ανέκυψε το θέμα των γεγονότων των βραχονησίδων Ίμια τον Ιανουάριο του 1996 ο καθηγητής απεκάλυψε την ύπαρξη της Ιταλοτουρκικής Προσφυγής στο Διαρκές Δικαστήριο Διεθνούς Δικαιοσύνης της Κοινωνίας των Εθνών το 1929, η οποία έδωσε αφορμή στη συνομολόγηση της Συνθήκης της 04-01-1932 μεταξύ Τουρκίας και Ιταλίας, διά της οποίας ρυθμίζονται επακριβώς τα τουρκοϊταλικά θαλάσσια σύνορα και αναγνωρίζεται ότι το σύμπλεγμα των βραχονησίδων Ίμια ανήκε στην Ιταλία και εν συνεχεία, όταν παραχωρήθηκαν τα Δωδεκάνησα από την Ιταλία στην Ελλάδα διά της Συνθήκης των Παρισίων του 1947, παραχωρήθηκαν στην Ελλάδα και οι βραχονησίδες Ίμια.
Τα επίσημα αυτά στοιχεία, ο καθηγητής Κωνσταντόπουλος τα παρέδωσε, όπως του ζητήθηκε, στην ελληνική κυβέρνηση και στον έλληνα πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κωστή Στεφανόπουλο.
Παρουσίαση
City Portal Salute Salonica
Δημοσίευση σχολίου