Δείτε τα πλοία που περιμένaμε !!! 

 ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΣΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ


 ΑΝΕΤΟΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 200 ΕΠΙΒΑΤΕΣ


 
 ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 20KNOTS ΜΑΧ 24KNOTS


 Αυτός είναι ο τύπος του πλοίου που σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε αλλα δεν ήλθε ποτέ στην Ελλάδα μας και ειδικότερα στην Σαλονίκη μας, για να πηγαίνουν 200 άτομα απο την Θεσσαλονίκη μέχρι την Καλαμαριά και την Χαλκιδική και να επιστρέφουν γλυτώνοντας μερικοί " τυχεροί " τα ατέλειωτα μποτιλιαρίσματα. 

Οσο για την αποβάθρα στην Καλαμαριά που ενώ συζητήθηκε το σημείο στον " Χαμόδρακα " στην Νέα Κρήνη, πιο κατάλληλος χώρος είναι κάτω στην Μίκρα για το οποίο υπάρχει και μελέτη. 

Φυσικά για φέτος το καλοκαίρι δεν το συζητάμε, να δούμε τι θα κάνουνε για τον επόμενο χρόνο ... Ποιός ξέρει !!! Και ενώ είχαν τεθεί υπόψην των αρμοδίων απο τον προηγούμενο χειμώνα ακόμη ...

Και θα ναυπηγούνταν 6 απο αυτά !!!

Ηδη αυτό που κατασκευάστηκε ναυλώθηκε και χρησιμοποιείται στην Κινεζική Θάλασσα.

Θα με πείτε χρειάζεται δημόσιος διαγωνισμός για να προχωρήσει το όλο σχέδιο. Αλλά τι άραγε κάνανε οι αρμόδιοι φορείς τα τελευταία πέντε χρόνια όπως σαφώς αναφέρει και ο πλοιοκτήτης κος Κάιλας. 

Βλέπεται ο σχεδιασμός της σημερινής κυβέρνησης είναι να καταντήσει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης " άγονη γραμμή " . Οι υπηρεσιακοί παράγοντες κωφεύουν και μειδιάζουν και δεν τους ενδιαφέρει απολύτως τίποτα ειδάλως δεν θα έκαναν δηλώσεις όπως μας έκανε τελευταία και ο Υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης για κατάργηση της ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκης - Λήμνου, απαξιώνοντας τελείως την Θεσσαλονίκη μας.



Αλήθεια οι μεγαλύτεροι απο εμάς θυμόμαστε τα 
" Ιπτάμενα Δελφίνια " με την απευθείας σύνδεση Θεσσαλονίκης - Σποράδες και την " Δημητρούλα  " με την σύνδεση Θεσσαλονίκης - Κρήτης που παρά τις 26 και πλέον ώρες ταξίδι ήταν μια " Μαγική Μίνι Κρουαζιέρα στο Αιγαίο "  !!! 





Εκείνο που δεν έχουν καταλάβει όλοι αυτοί οι " πολιτικάντηδες " είναι ότι δεν μπορούν να παίζουν με τα νεύρα μας, τις επιχειρήσεις μας, τον λαό μας αλλά και με την Ιστορία της Πόλης μας. Στην επόμενη επίσκεψη στην πόλη μας κάποια 
" λουτροθεραπεία " στο Θερμαϊκό μπορεί να τους κάνει να δούν τα πράγματα τελείως διαφορετικά ...

Οσο για τους τοπικούς μας βουλευτές και Υπουργούς " φωνή βοώντος εν τη ερήμω !!! " , μόνο παχιά - παχιά λόγια όταν χρειάζεται να πούνε κάτι, αερολογίες και " μπούρδες "





Μόνο αλήθεια το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, αντέδρασε στέλνοντας μύνημα στον αρμόδιο Υπουργό να μην " κωφεύει " και να στηρίξει των ακτοπλοϊκών συνδέσεων της Θεσσαλονίκης ακόμη και με την ανακήρυξη της Θεσσαλονίκης ως άγονης γραμμής, σε ότι αφορά την ακτοπλοΐα !!!


" Το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας συνδέεται, πλέον, ακτοπλοϊκά μόνο με ορισμένα νησιά του Βορείου Αιγαίου, με συχνότητα μία φορά την εβδομάδα. Στην ουσία το επιβατηγό λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι "μαύρη τρύπα" στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της χώρας. Στην ουσία δεν υπάρχει.

 Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκη κατ' επανάληψη τα τελευταία χρόνια έχει διαμαρτυρηθεί προς την πολιτεία γι' αυτή την κατάσταση, που λειτουργεί εις βάρος του τουρισμού και της οικονομίας της Θεσσαλονίκης, αλλά και των νησιών του Βορείου Αιγαίου. Δυστυχώς δεν υπάρχει καμία ανταπόκριση. Αντίθετα η αδιαφορία οδηγεί την κατάσταση από το κακό στο χειρότερο.

Έφτασε η ώρα η πολιτεία να δει την υπόθεση του επιβατικού λιμανιού της Θεσσαλονίκης με άλλο μάτι και διαφορετικό πνεύμα. Οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να στηριχθούν και να υποστηριχθούν, ακόμη και με την ανακήρυξη της Θεσσαλονίκης ως άγονης γραμμής, σε ότι αφορά την ακτοπλοΐα. 

Το υπουργείο Ναυτιλίας δεν μπορεί ούτε να κωφεύει, ούτε να επικαλείται την ιδιωτική πρωτοβουλία, ούτε να μένει στον τύπο του νόμου. Οφείλει να λύσει το πρόβλημα με βάση τη δυναμική της Βορείου Ελλάδος και την προοπτική να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι της περιοχής, αλλά και οι Βαλκάνιοι επισκέπτες και τουρίστες, που θέλουν να ταξιδέψουν στο Βόρειο Αιγαίο και τις Σποράδες, αλλά γνωρίζουν ότι σήμερα αυτό δεν είναι εφικτό μέσω Θεσσαλονίκης».

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι παρότι είμαστε στο μέσον του καλοκαιριού έλαχιστες δυνατότητες δίνονται για τους κατοίκους αλλά και για τους διερχόμενους τουρίστες απο την Πόλη μας για μια " θαλάσσια απόδραση " σε κοντινούς προορισμούς. 

Εντονη είναι η αντίδραση απο τους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης μας που " απαιτούν " την επιχορήγηση των ακτοπλοϊκών γραμμών με την ένταξή τους στην "άγονη γραμμή". 

Κοιτάξτε πως καταντήσαμε ... παραμεθόρια περιοχή γίναμε !!!

Αλήθεια εαν δεν ενδιαφέρονται για την Θεσσαλονίκη μας, την Μακεδονία μας και την Βόρεια Ελλάδα μας καιρός είναι  να σκεφτόμαστε να χωρίσουμε τα  " τσανάκια μας "






 
" Η επαφή μου με τον Κο Σπύρο Βούγια προ 5 ετών πραγματοποιήθηκε μετά απο πρόσκληση ενδιαφέροντος Ναυτικών εταιρειών για το έργο της Θαλάσσιας συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης όπου τόνωσε το ενδιαφέρον μου για το συγκεκριμένο έργο ! 

Οι συζητήσεις μας είχαν σαν αποτέλεσμα να σχεδιαστεί από μέρους μου συγκεκριμένος τύπος πλοίου,όπου σύμφωνα με την μελέτη που ειχε εκπονηθεί απο το ΑΠΘ εξυπηρετούσε τις συγκοινωνιακές ανάγκες προσαρμοσμένο στις συνθήκες του Θερμαϊκού κόλπου με (6) πλοία θα επιτυγχάνετο συχνότητα αναχωρήσεων από 15 min εως ΄20 min , με μεταφορική ικανότητα κάθε πλοίου 197 επιβάτες , και ταχύτητα 18 knots, αριθμό στάσεων (6) Αγία Τριάδα -Ν Επιβάτες- Περαία- Καλαμαριά – Μέγαρο Μουσικής -Πλατεία Ελευθερίας επιτυγχάνεται ενας συνολικός χρόνος απο την αφετηρία στο τέρμα '44-'45 min

Η τότε πολιτική αλλαγή !! 
άλλαξε τα σχέδια !!  ο διεθνής διαγωνισμός δεν έγινε !! και οι μελέτες έμειναν πάλι στο συρτάρι !!

Ελπίζω όλοι μαζί οι φορείς της ωραίας μας Θεσσαλονίκης να συνεργαστούν ώστε οι σημερινές Θαλάσσιες διαδρομές με τα "καραβάκια" να συνεχιστούν έστω με τουριστικό χαρακτήρα, και να υλοποιηθούν οι υποδομές ώστε να αναβαθμιστούν σε υπηρεσίες θαλάσσιας συγκοινωνίας

Εμμανουήλ Κάιλας
Διαχειριστής Κ/Π
Thessaloniki waterways

https://www.facebook.com/thessalonikiwaterway



















 





 
















 























Δημοσίευση σχολίου